Reklamacja towarów oraz świadczonych przez sprzedawcę usług elektronicznych

  1. W przypadku wad Towaru Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 - 576 KC.
  2. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar:
    1. w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu, oraz opisem wady, daty jej powstania, a także żądania Klienta w tym zakresie. Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego pod tym adresem.
    2. na swój koszt, przy czym jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty przesyłki.
  3. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług elektronicznych.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację:
    1. dotyczącą Towaru w terminie 14 dni od jej otrzymania;
    2. dotyczącą Usług elektronicznych w terminie 30 dni od jej otrzymania.
  5. W przypadku braków reklamacji Sprzedawca niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  6. Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:
    1. listownie lub osobiście pod adresem: Sklep Triumph Katowice, ul. Żelazna 17, 40-851 Katowice
    2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@triumph.sklep.pl

Załączniki:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl