Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Reklamacja towarów oraz świadczonych przez sprzedawcę usług elektronicznych
W przypadku wad Towaru Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 - 576 KC.
Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient dostarcza do Sprzedawcy reklamowany Towar:
w miarę możliwości z dołączonym do niego dowodem zakupu, oraz opisem wady, daty jej powstania, a także żądania Klienta w tym zakresie. Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego pod tym adresem.
na swój koszt, przy czym jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona, Sklep zwróci Klientowi poniesione koszty przesyłki.
Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług elektronicznych.
Sprzedawca rozpatrzy reklamację:
dotyczącą Towaru w terminie 14 dni od jej otrzymania;
dotyczącą Usług elektronicznych w terminie 30 dni od jej otrzymania.
W przypadku braków reklamacji Sprzedawca niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
Reklamacje należy kierować do Sprzedawcy:
listownie lub osobiście pod adresem: Sklep Triumph Katowice, ul. Żelazna 17, 40-851 Katowice